Irã, Entekhab, Persa

[ad_1]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

    با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران، مراسم اختتامیه دوره های توجیهی شغلی بدو خدمت ویژه ۱۸۰۰ تن از کارکنان جدید الاستخدام بانک برگزار شد.

نجارزاده، بانک ملی ایران را یک موسسه پیشرو و پیشگام در نظام بانکی کشور خواند و گفت: فعالیت و کارکردن در بانک ملی ایران یک افتخار است که از امروز به بعد از این توفیق بدست آمده، نهایت استفاده را ببرید و در بطن کار به عنوان یک امانتدار، وظائف ذاتی خود را با برخورد مناسب، انجام بهینه امور محوله و تعامل با مراجعین به انجام برسانید و خلاصه آنکه در کسوت یک بانکدار شرافتمند، استمرار دهنده ی پاسداری ازین میراث عظیم اعتماد مردمی باشید.

دکتر نجارزاده در همین راستا افزود: بانک ملی ایران با 95 سال قدمت و خدمت صادقانه ، میراث بزرگ و گران بهای اعتماد بیش از 53 میلیون مشتری را در سراسر کشور به عنوان پشتوانه خود دارد که با تلاش گذشتگان به دست آمده است، این ذخیره اکنون به دست شما سپرده شده و انتظار می رود آن را با تلاش و کوشش خالصانه، حفظ و توسعه دهید.

مدیر عامل بانک ملی ایران به غیرحضوری شدن عمده خدمات بانک اشاره کرد و گفت: از سال گذشته با یک کار گروهی و برنامه ریزی منسجم و هماهنگ، عمده خدمات بانک غیرحضوری شد و توانستیم مراجعات مشتریان به شعب را در حد قابل توجهی کاهش دهیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش در این مراسم به یادگیری پیوسته و آموزش مستمر کارکنان اشاره کرد و گفت: آموزش هدفمند و کاربردی در بانک، برای همکاران موجب موفقیت و تغییر و تحولات خوبی خواهد شد.

تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در بانک از دیگر موضوعاتی بود که دکتر نجارزاده در این مراسم به آن پرداخت و تاکید کرد: همه کارکنان باید بدانند که مسیر شغلی و انتصابات در بانک شفاف است و در صورت داشتن توانمندی، دانش کافی و کسب تجارب مفید، بی شک ارتقاء خواهند یافت.

وی در خاتمه این مراسم موفقیت های بانک در سال گذشته را قابل توجه دانست و تصریح کرد: بانک در سال گذشته با کمک نیروهای نخبه و بانکداران خبره خود بعد از سال ها توانست سهم خوبی از بازار را کسب کند و با افزایش سرمایه و مدیریت دارایی و بدهی، جایگاه خود را مجددا در نظام بانکی ارتقاء دهد.

در این مراسم، کارگروهی با حضور مدیران ارشد بانک تشکیل شد که به بیان مسائل، تشریح و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور بانک و همکاران جدید الاستخدام پرداخته شد .

 

گفتنی است، اهداء و نصب نشان بانک ملّی، برای تکمیل پوشش سازمانی کارکنان جدیدالورود توسط مدیران ارشد بانک، از بخش های پایانی این مراسم بود.

[ad_2]

Source link

Notícias

Indonésia, Republika, Indonésio

[ad_1] REPUBLIKA.CO.ID, JAKARTA — Direktur Jenderal Bea dan Cukai Kementerian Keuangan Askolani buka suara soal tingginya sanksi administrasi barang impor. Dia menjelaskan besaran sanksi administrasi

Indonésia, Indo Pos, Indonésio

[ad_1] Harianjogja.com, DEPOK—Ombudsman Republik Indonesia (ORI) DIY meminta masyarakat untuk melapor jika menemui tiang-tiang kabel yang tampak semrawut. Laporan-laporan yang datang dari masyarakat ini akan

Hong Kong, South China Morning Post, Inglês

[ad_1] Hong Kong authorities will step up enforcement on illegal ride-hailing services and rogue taxi drivers over the coming Labour Day “golden week” holiday, while

Tailândia, Business Day News, Tailandês

[ad_1] มูลนิธิสุญญตาวิหารเผยหลักสูตรการดับทุกข์สำหรับผู้บริหารระดับสูงรุ่นแรก มีผู้สนใจในช่วงสองอย่างล้นหลาม รองประธานมูลนิธิฯเผยมีทั้งอดีตรัฐมนตรี อดีต สว. และอดีตปลัดกระทรวง สนใจ ชี้หลักสูตรนี้เหมาะกับโลกในยุคปัจจุบัน นายสมชาย เลิศด้วยลาภ รองประธานมูลนิธิสุญญตาวิหาร เปิดเผยว่าด้วยสถานการณ์ปัจจุบันสิ่งที่เกิดขึ้นทั้งในประเทศไทยและในโลก ทั้งปัญหาสังคม ปัญหาเศรษฐกิจ ปัญหาทุกอย่างอีกมากมายที่เกิดขึ้น สำหรับผู้บริหารจะมีการรับรู้และรับผิดชอบมากกว่าบุคคลทั่วไป ทั้งผู้บริหารหน่วยงานภาครัฐ และผู้บริหารหน่วยงานภาคเอกชน โดยทุกข์ที่เกิดขึ้นนั้น เกิดเพราะความรับผิดชอบที่มีต่อตัวเอง หน่วยงานและสังคม รวมถึงประเทศการเป็นทุกข์สำหรับผู้บริหารแล้ว มักจะไม่สามารถบอกหรือปรึกษาใครได้ เพราะความน่าเชื่อถือและความคาดหวังของคนในองค์กร